Missie en visie
Ordelman streeft er naar een klantgerichte servicepartner te zijn waarbij kwaliteit en duurzaamheid een belangrijke rol spelen bij alle gerealiseerde en toekomstige (ver)bouwprojecten.
Ordelman wil haar klanten en afnemers hoogwaardige duurzame oplossingen bieden waarbij de klant te allen tijde de zorg wordt ontnomen. Daartoe leveren wij organisatievermogen, flexibiliteit, kennis, productiecapaciteit en vakkundigheid om samen met onze partners te bouwen aan de toekomst. Ordelman stelt zich als doel om de organisatie communicatief, betrokken en kwalitatief op te bouwen. Hiermee creëren wij niet alleen voor de klant, maar ook voor de medewerkers, een (leer)bedrijf waarmee en waarin het prettig werken is, voor nu en later.
Medewerkers
Bij Ordelman maken mensen het verschil. In het personeelsbeleid
staat inzetbaarheid centraal. Ordelman wil dat haar medewerkers zo gezond en zo lang mogelijk met plezier aan het werk blijven. Daarom hebben wij aandacht voor hun gezondheid en ontwikkeling. Zo worden medewerkers aangemoedigd hun kennis en vaardigheden te vergroten door trainingen en het volgen van opleidingen. Aanvullende trainingen, opleidingen en kennisuitwisselingen worden grotendeels verzorgd in ons eigen opleidingscentrum.
In één keer goed; First Time Fix
Wij streven ernaar om een storingsmelding of klacht in één keer op te lossen zonder herhaalbezoeken. Om dit te bewerkstelligen zijn we continu opzoek naar mogelijkheden om dit verder te verbeteren. Zo beschikken we over een goede klantenservice met een goede basiskennis en goede cartotheekinformatie inclusief een historie per eenheid. De storingsmelding of klacht wordt goed aangehoord zodat de juiste vakman met de juiste voorkennis (vaak ondersteund met foto’s) en het juiste materiaal ingepland kan worden. Tevens beschikken we over grote voorraden in de werkbussen.