Dagelijks-onderhoud
Onder dagelijks onderhoud verstaan we de onverwachte reparatieverzoeken die worden gemeld door de huurders.
Dit is een belangrijk onderdeel in onze dienstverlening voor woningcorporaties, vastgoedbeheerders, VVE's en woningeigenaren.
First Time Fix - In één keer goed
De snelheid, zorgvuldigheid en kwaliteit van reparaties zijn van grote invloed op de woonbeleving en tevredenheid van huurders.
Onze processen zijn hier volledig op ingericht. Daarbij streven wij naar First Time Fix - In één keer goed.
Klantenportaal
Voor onze vast klanten bieden wij kosteloos een klantenportaal aan.
Via het klantenportaal kan de status van een storingsmelding online worden gevolgd. Zo weet u als verhuurder wanneer de afspraak met uw klant staat ingepland, wanneer de werkzaamheden zijn afgerond of bijvoorbeeld facturen bekijken.
Voorbeelden van dagelijks onderhoud:
- Het verhelpen van storingen
- Het vervangen van hang- en sluitwerk
- Het afkitten in badkamers en keukens
- Het tochtvrij maken van ramen en kieren
- Het verhelpen van lekkages
- Het verhelpen van verstoppingen
- Het vervangen van sifons, kranen, etc.
Planmatig-onderhoud
Planmatig onderhoud .
Contract-onderhoud
Contract-onderhoud.