Klantenportaal

First Time Fix; In één keer goed

Dagelijks Onderhoud, Planmatig onderhoud en contractonderhoud

Dagelijks-onderhoud

Onder dagelijks onderhoud verstaan we de onverwachte reparatieverzoeken die worden gemeld door de huurders.
Dit is een belangrijk onderdeel in onze dienstverlening voor woningcorporaties, vastgoedbeheerders, VVE's en woningeigenaren.

First Time Fix - In één keer goed
De snelheid, zorgvuldigheid en kwaliteit van reparaties zijn van grote invloed op de woonbeleving en tevredenheid van huurders.
Onze processen zijn hier volledig op ingericht. Daarbij streven wij naar First Time Fix - In één keer goed.

Klantenportaal
Voor onze vast klanten bieden wij kosteloos een klantenportaal aan. 
Via het klantenportaal kan de status van een storingsmelding online worden gevolgd. Zo weet u als verhuurder wanneer de afspraak met uw klant staat ingepland, wanneer de werkzaamheden zijn afgerond of bijvoorbeeld facturen bekijken.

Voorbeelden van dagelijks onderhoud:

- Het verhelpen van storingen
- Het vervangen van hang- en sluitwerk
- Het afkitten in badkamers en keukens
- Het tochtvrij maken van ramen en kieren
- Het verhelpen van lekkages
- Het verhelpen van verstoppingen
- Het vervangen van sifons, kranen, etc.

Planmatig-onderhoud

Planmatig onderhoud .

Contract-onderhoud

Contract-onderhoud.

Hoofdkantoor

Ordelman BV

Malburgse Sluis 9
6833 KA Arnhem

KVK 09036799

btw NL003879021B01

Regio Noord en Oost

Regio Midden en Zuid

© Ordelman BV
|
Algemene voorwaarden
|
Leveringsvoorwaarden
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram